dinsdag 14 augustus 2007

Bertus op weg naar NY


Gisterochtend is Bertus vertrokken naar New York. Na een emotioneel afscheid van ouders, zussen, vriendje en vriendinnen zijn Sanne en Bertus dan toch door de douane poortjes gekropen. De vlucht en overstaptijd in Londen waren saai, heel saai, en vermoeiend.
Voor de rest verliep alles voorspoedig, op wat hobbeltjes na (er was bijvoorbeeld geen kamer meer over in het hotel, maar een ander type kamer kon wel geregeld worden). En met de taxi Manhattan in rijden maakte vele sippe gevoelens weer goed!

Nu is het alweer avond en is Bertus erg moe, dus later meer

18 opmerkingen:

Médard zei

"Rijdt u maar een rondje" zal ik tegen een gele taxichauffeur zeggen wanneer ik in NY ben. Schaamteloos toeristisch. ;)

Ik mis jullie wel, Bertus en Sanne.

Papa zei

Die Bertus maakt toch wat mee. het lijkt me leuk om het reismaatje van Sanne te zijn

Anoniem zei

Nou, nou. Bertus heeft wat los gemaakt maandag bij (en na) het vertrek!

Veel plezier de komende tijd!

Tot skaips! (binnenkort... de mics voor lies en je ouders komen vandaag als het goed is, die van fem en mij laat nog even op zich wachten. grrr...)

Hannek zei

Nounou, die Bertus heeft ook maar een spannend leven! Zo'n kleine beer naar zo'n grote stad! als hij maar niet gaat verdwalen.

But enjoy the american way of life :P en Sanne, hou die beer van je wel een beetje in toom he :P

Unknown zei

Leuk zo met Bertus!! :P
wacht met spanning op de volgende verhalen!!

Femke zei

Heeej hier je broertje bertje (ik ben je verzonnen naam vergeten)
Ik mis jou wel heel erg hoor, het is hier heel erg eenzaam, draakje pest mij ook aldoor, ik ben al verhuist naar de koelkast, snif snif....

Maar ik vind het wel heeeeel erg gaaf.
Neem je nog een lekkere american hotdog voor mij mee......

Groetjes Bertje

Trudy zei

Hoi die Bertus, zorg je goed voor mijn meissie? Enne je mag ons straks mooi NY laten zien oke?
Dikke kus van mama.

Papa zei

Haha, ik weet nu wie Menno is.......!
ik snap nu ook dat hij ze mist.
Maar ik mis ze ook hoor, maar ik krijg er steeds meer vertrouwen in.

Oma zei

Hoi Sanne,

Alles goed? Je hoort nog wat van me.

Liefs Oma

Oma zei

Nu doet lise het, maar straks kan ik het zelf..

Oma zei

nog een keer testen...

Oma zei

Nel koning

Oma zei

nel

Oma zei

Hallo Sanne

Hier een berichje van oma, leuk he.

Alles goed met jou ik hoor wel of-

,dit ge lukt is,

Liefs Oma,

Oma zei

hallo,Sanne

Oefenen

Oma zei

hallo

hoe gaat het Sanne,

went het al?

Oma,

tantesan zei

Hoi Sanne, wat onwijs leuk, deze blog. Leuk om te zien waar je zit en hoe je kamer eruit ziet. We krijgen nu echt heel veel zin om te komen, nu we het leven in NY van jou kunnen lezen en zien. Gaat het verder goed? Zit je al een beetje in de studie? Nou hou je goed en doe voorzichtig en we zien je in oktober. Groetjes tantesan en omeroen, Marijn en een dikke kus van Emma

Lise zei

hoi sanne,

Ik probeer de internet minuten op te maken, leuke kamer, ik heb vandaag de hele dag gemountainbiked, en mijn kont doet toch zeer :s, en ik heb mijn boeken gehaald, er zitten maar 3 plaatjes ofzo in, ik heb nu al geen zin meer in de studie.. maar ik heb er al zin in hoor, new york, en nu ga ik weer, voordat ie zich afsluit.

dikke kus