woensdag 26 december 2007

Afscheid en blaren

Afgelopen donderdag gaven de exchange students een goodbye party in, heel toepasselijk, de Stay lounge. Het motto "saying goodbye is so much easier when your drunk," werd door veel mensen letterlijk genomen en veel mensen zullen het afscheid daarom waarschijnlijk niet eens herinneren...
Zaterdag zijn Emma en Lise aangekomen, waar ik nu New York mee onveilig maak. We zijn inmiddels al naar Time Square geweest (en op de terugweg wat handige relatietips van onze Roemeense taxichauffeur gekregen), het Metropolitan Museum of Art (mijn indruk, Frans Hals schildert op nummer en Rembrandt kan er eigenlijk niets van), Central Park (schaatsen, natuurlijk), het Rockafeller Plaza (dé Kerstboom), lichtjes op Fifth Ave en jurken gepast bij Forever 21.
Hier de foto's:
Stephan, Nadia en ik
Met Martha
Met Yvette en *iemand*
Uiteraard kwamen ze huilend van geluk op me afgerend
Afscheidslunch met Yvette, Anneleen en Sophie
Lise en Emma lunchen in de V-bar
Oefenen voor America's Next Top Model (en de verkoopster werd met de jurk ongeduldiger)
Lise in Johnny Rockets met een stijlvolle man op de achtergrond
Op Times Square, en die man kennen we niet, nee
Blair en Serena op de trappen van het Met
Tempel
Lise, fulltime Model, ook in het museum
Angel Tree (mag niet worden gefotografeerd)
Mijn logeerkamer
Een kerst-etalage van Bergdorf Goodman
Dé Kerstboom
Kerstavond om kerstcadeautjes dobbelen
Kerstontbijt

Foto's van schaatsen en kerstdiner staan nog niet op mijn computer...

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou nou, da's puur zo'n tekst!

Sanne zei

Jij hebt echt géén geduld hè

Trudy zei

He meisjes van het goede leven. Inderdaad "top-modellen" Komen jullie nog wel terug? Stel nu dat jullie worden "ontdekt"? en Sanne gelukkig weet jij alles nog van "Saying goodbuy" Ik dacht het al hoor van Frans Hals en van Rembrandt weet ik dat hij op nummer schilderde ik heb onlangs zijn kleuterjuf gesproken vandaar. Hij was er overigens best wel goed in hoor.
Veel "FUN" daar, wij gaan nu naar je "geldschieter", ome Frank, tante Gerda en de rest. Kus (O)mama.

Unknown zei

hoi dames,

Ziet er gezellig uit hoor zo met ze allen. En Sanne natuurlijk kwamen ze huilend van geluk op je afgerend.
Emma werkt het fototoestel nog????

Ik hoor het allemaal wel weer!

xxxx uit het zaaie schermerhorn
marrie

Anja zei

Dé kerstboom? Welke kerstboom? Ik zie alleen een heleboel lichtjes!

Ziet er gezellig uit ;) Enne... ga je je 'couture' jurk nog dragen?

Groetjes uit een stil zuidermeer

Femke zei

Hehe eindelijk weer iets te lezen over de mensen in new york...

Maar het ziet er wel heeeel gaaf uit he die kerstboom.
Hoeveel foto's heeft Lise al gemaakt van dat ding????

San mijn blog staat ook weer vol foto's hoor van je neefje.
Was de beschuit met muisjes trouwens lekker???

Groetjes Fem

Trudy zei

Zijn er nog leuke foto's van de jaarwisseling van jullie te bewonderen?
Een geweldig 2008 gewenst en maak er weer wat moois van.
Groetjes uit Spierdijk.

Femke zei

Happy new year babes....

Groetjes Mij, Joshua en jeroen

Trudy zei

Geen foto's van het uit jullie dak gaan?

Lise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lise zei

http://www.bustamovenyc.com/gallery/index.php?spgm

op pagina 8, foto 70, hier begon ons 2008