zondag 2 december 2007

Wow, sneeuw!

Holy moly, het sneeuwt, het is 2 december en het sneeuwt. En ik was wit toen ik bij de bibliotheek aankwam. Helaas geen camera mee genomen, misschien dat ik zo even terug
'ren' om meer foto's te kunnen maken. Niet echt rennen, want ik was even vergeten hoe extreem glad een stoep wordt als het sneeuwt! En het is rustig op Broadway, amper auto's! Joepie, eindelijk rust in mijn slaapkamer! En echt, ik ben door de dolle heen, het eerste wat ik deed nadat ik mijn gordijn had geopend was naar huis bellen: het sneeuwt, het sneeuwt!

10 opmerkingen:

Femke zei

wauw SNEEUW
Was ik bijna vergeten wat dat was....
Nog meer reden om in e kerst zweer te komen...

Hier is het zo als gewoonlijk erg herfst achtig, regen regen en nog eens regen, oh en ik vergeet de harde wind.....

Wauw ik wil ook naar new york, alleen al om een sneeuwballen gevecht te houden met mijn zus Sanne, gna gna gna....

Sanne zei

Nu hen ik helemaal geen zin meer om te leren, ik wil lekker door de sneeuw heen rennen!

Unknown zei

woowie! sneeuw! gaaf zeg!! bewaar je nog een beetje? (voor nog slechts presies 3 weekjes):P
al sneeuwballen gegooit naar onoplettende voorbij gangers?

Trudy zei

Hey Sanne geweldig echt sneeuw.
Stuur maar hier heen Sanne.
Mag ook met de kerst natuurlijk.
Kus Mama

Trudy zei

Sanne kun je even naar Time Square Cam lopen? En even zwaaien a.u.b.
Lijkt me erg gaaf.
Grapje hoor zullen al die mensen wel beseffen dat ze in beeld zijn?

tantesan zei

Wat gaaf zeg!, sneeuw!, ben jaloers. Waren we nu maar wat later in het jaar gekomen, maar ja je kunt niet alles hebben.....Geniet er, tussen het studeren door, maar lekker van en van al het andere in de stad. Leuk dat je in deze tijd van het jaar daar bent. En wat een gedoe met die brand. Je maakt wel wat mee.
Hou je goed. Groetjes Sandra

Yvonne zei

HI Sanne,

Wat leuk om je stukjes te lezen zeg! Lijkt wel een spannend boek!
Zo te lezen heb je het er erg naar je zin, wat wil je ook met sneeuw en lichtjes en brandjes...
Geniet nog maar even goed van je studententijd daar want voor je het weet zit je weer in het vliegtuig terug naar NL (zonder sneeuw waarschijnlijk).
Succes met de studie en we houden je site in de gaten!

Groeten Trudy (tante), Sjaak (oom) en Yvonne (nicht) ;)

Femke zei

heej er staan weer nieuwe foto's op mijn blog hoor.

Trudy zei

En er komt er nog een aan...........foto dus he!!!

Anoniem zei

Nog bedankt voor je kaartje! Prima op tijd hoor! Ik ga morgen dus gezellig mijn verjaardag vieren met mijn drie gasten als visite... Mijn moeder, Rebekka en Curtis. Druk zal het dus niet worden.

Je hebt dus ook goed gegokt naar het adres, ik ga nu af en toe nog eens op en neer naar de Wogmeer...

Ik hoop trouwens dat de sneeuw en vries gebueren in nederland nog even weg blijft... Want je zal het niet geloven maar heel Arnhem bestaat uit heuvels! Dus al het hier glad is mag ik een slee pakken naar school en ijslopers voor de terug weg...