woensdag 2 januari 2008

Happy New Year


De andere foto's zijn niet geschikt voor publicatie ;-)

10 opmerkingen:

Trudy zei

Nou dan doen we het hier maar mee niets aan te doen.
De rest komt niet door de censuur begrijp ik. Mooi is dat.
Geniet nog maar even voor jullie het weten zijn jullie weer thuis!

Femke zei

Ik ben het hier niet mee eens he, dat snap je ook wel.
Eerst mij ontzettend nieuwschierig maken door de telefoon, hoe geweldig het wel niet is om oud en nieuw te vieren in NY.
En dan krijg je maar 1 foto te zien.
Nee dit pik ik niet hoor :p

Ik hoop meer foto's te zien, desnoods over de mail Sanne.........

Groetjes je nieuwschierige zus Fem

Oh PS: eindelijk ben je weer bijna thuis, ik kan haast niet wachten op zaterdag....

Anoniem zei

Mijns inziens zegt dit genoeg!

Stelletje slettenbakken!

;-)

Trudy zei

Ik distantieer mij van deze reacties.

Anke Koning zei

ik ook

Trudy zei

Bij ons sneeuwt het lekker:p

Anoniem zei

Hé, bij ons ook!!!

Trudy zei

He dat is vreemd!

Femke zei

Sneeuw, niks van gemerkt....

Anja zei

Wat een interessante slow chat ;)

Maar miepers, hoe zit het, mailen jullie ook nog eens? Méér foto's!

Groetjes.