dinsdag 2 oktober 2007

Nieuwsbericht

Ik weet dat iedereen reuze benieuwd is naar wat Bertus hier allemaal uitvoert. Na eindeloos de vraag af te weren, is nu het moment van de waarheid aangekomen. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat alles goed met hem gaat en dat hij geniet van alle toeristische atracties, nieuwe beren ontmoet etc. Helaas is dat niet het geval. Bertus heeft zich aangesloten bij het verzet! Overal probeert hij zijn ideeën aan de man te brengen, in boekwinkels, op straat, in supermarkten! Het spijt me dat ik dit niet heb kunnen voorkomen, hoe vaak ik niet heb gezegd dat hij het verleden moet laten rusten, dat het zo beter is, dat er niets meer aan is te doen, maar helaas, alles ging het ene oor in en het andere oor uit. Ook beren kunnen oost-indisch doof zijn...
Bertus in de supermarkt (Trader Joe's)
Bertus in de boekwinkel (The Strand)
Bertus in de bakkerij/café (Le Pain Quotidien)
Bertus op straat (voor het hotel op de hoek van Mercer street en Waverly place)

11 opmerkingen:

Trudy zei

Zo je hebt volgens mij je handen vol aan Bertus, komt daar je pijnlijke arm vandaan? Je moet hem overal vandaan sleuren natuurlijk..........
Eigenlijk krijgt Hummie het verkeerde voorbeeld, hoop dat hij dit niet leest.
Kus Mama.

Unknown zei

Eindelijk Bertus!! jippie!
Hij vermaakt zich dus wel! haha heeft hij heel NY al gezien?
pijnlijke arm? wat heb je gedaan? Heeft bertus er te hard aan getrokken om je mee te sleuren?
XXX

Trudy zei

Hoi Emma volgens mij sport Sanne te fanatiek......zwemmen!!!
Maar jou optie van Bertus die te hard trekt aan Sanne kan natuurlijk ook.

Trudy zei

Oeps Sanne, ik hoop voor jou dat je die chocolade pasta koopt, want als ik het zo bekijk is het inderdaad die "Belgische" dus heerlijk!!!!

Femke zei

Te laat mama, Hummie heeft het nu gelezen, hij is diep getreurd om zijn broer Bertus.
Neef Beer wil hem al bijna komen halen, Ik heb gezegd nog eventjes te wachten misschien trekt hij nog bij.
WIJ ZIJN NOG HOOP VOL.....

Maar wat staat er nou op die bros???

Groetjes

Sanne zei

I hartje NA (New Amsterdam)

Unknown zei

Haihai!
Wat voor ideetjes probeert Bertus aan de man te brengen? En wat is er in zijn verleden gebeurt? ;-) Leuke foto's!

Ik ben nu ook bezig met onze site voor Aussie, je kunt alvast een kijkje nemen: floorendieuwopavontuur.waarbenjij.nu

Ben benieuwd naar je volgende post! Hoe gaat 't met school enzo? Is de lesstof nog een beetje bij te benen? Niet te veel hooi op je vork nemen he, ook genieten van je tijd in NY! Maar dat zul je vast wel doen :-)

xXxjes

Trudy zei

Zo Bertus, foto's gezien van tante Femke? Tja dat wordt nog eens wat.
Tegen de tijd dat jij terug bent is die buik weer redelijk plat. Kom je wel terug of blijf je in de chocolade-pasta hangen?

Lise zei

GO BERTUS, REVOLUTION

Anoniem zei

Laat New York weer Nieuw Amsterdam zijn!!!

Sanne zei

En gisteren, bij de UvA meeting, bleek ik niet de enige met buttons, whahahahah