woensdag 10 oktober 2007

Alweer bijna twee maanden in de grote appel

Hier even een korte update van mijn leven in New York. Afeglopen week was druk, veel dingen die gedaan moesten worden. Afgelopen vrijdag oktoberfest gevierd, met heel veel bier. Het was zaterdagochtend eng rustig hier in het gebouw.
Voor de rest ben ik vooral hard aan het studeren, ik moet over vier weken een eerste versie hebben van een paper van 40 pagina's, en ik heb nog niet zo heel veel op papier. Vanaf volgende week heb ik ook voordurend gasten, dus dat maakt het bijbenen van de stof niet gemakkelijker.
Ik heb niet veel te melden, dus geef ik wat foto's:
Voor kleine Emma: de tekening hangt aan de muur!
Voor grote Emma: herken je de piraat nu? (Deze foto is afeglopen vrijdag gemaakt, op de foto: Andrew (? geen student, dus niet belangrijk), Victoria en Morgan, mijn buurman)
Deze boom had honger en heeft de stenen en ijzerwerk om hem heen opgegeten
Privé begraafplaats, de één na oudste in New York, als je goed kijkt zie je witte stenen op de grond, dat zijn de ingangen van de cryptes (dus niet zoals gewone graven), onder één steen liggen vaak meerdere mensen uit een familie
Deze trap gaat nergens naar toe, wat me wel zo veilig lijkt in dit geval

6 opmerkingen:

Trudy zei

Hoi Sanne, leuke foto's. Goh dus je studeert ook nog? Wij vermaken ons straks wel hoor ga maar lekker studeren. NY is groot genoeg dus kijken wij onze ogen wel uit. Ik ga die boom maar even van dichtbij bekijken denk ik zo.
In "Home Alone" komt ook veel NY voor ik ben heel benieuwd of ik plekken ga herkennen. Zoals je weet is mijn favo film heel belangrijk voor mij.......!!! Grapje.

Femke zei

Leuke foto's hoor, enne je begint je nederlandse taal al moeilijk te vinden volgens mij, je hebt 2 of 3 keer afeglopen geschreven in plaats afgelopen......
Zo en dat zegt iemand die heeeeeeel erg slecht is in de nederlandse taal....
Verder ben ik ook een beetje blond, maar dat verhaal vertel ik je prive.

Groetjes Fem

Unknown zei

Hey,
Leuke foto's weer! tis inderdaat een piraat, ga zo wel even kijken of ik hem nu wel kan vinden op facebook.
Is het nu nog steeds zo warm daar? want het is natuurlijk wel de bedoeling dat er in december sneeuw ligt... (dus moet het straks even snel koud worden) :P
succes met leren!
XXX

Unknown zei

Hoi Sanne!
Wat een eigenaardige boom zeg, haha. Jee al 2 maanden in NY, wat gaat de tijd snel zeg! Aussie komt ook veel te dichtbij, ik ben er geestelijk nog helemaal niet klaar voor, maarja wanneer wel ;-)

Veeeel succes met studeren! xXxjes

Unknown zei

Hoi Sanne,

nou, je vermaakt je daar prima zo te zien! Hier is het heerlijk herfstweer en alle bomen worden al gezellig bruin! Zoals Floor al zei, komt het Aussie-avontuur verdacht dichtbij... Nog maar een week!

Veel succes met je paper enzo!

X Dieuw

tantesan zei

Hoi Sanne, wat leuk dat je de tekening van Emma hebt opgehangen! Het was ook wel een eis natuurlijk ha-ha, maar toch. Nog ruim een week en dan komen ook wij je van je studiewerk afhouden. Maar wij gaan er vanuit dat je pa en ma de boel verkent hebben zodat wij achter hun aan kunnen lopen. Tenslotte komen ze twee dagen eerder aan.....ha-ha. Nou Sanne, succes met je paper en tot volgende week donderdag (heb je al een lekker eettentje gevonden?).
Liefs Sandra, Jeroen, Emma en Marijn