woensdag 17 oktober 2007

Schildpadden en John Lennon

Hier weer even een berichtje uit de Grote Appel. Maandag ben ik naar het Museum of Natural History geweest (bekend uit de film Night at the Museum). Het was een leuk museum, maar ik was iets te moe om het echt te kunnen waarderen. Ik was vooral onder de indruk van de dinosauriërs; als je die skeletten ziet, ben je toch blij dat ze er niet meer zijn.
Ook de dieren waren echt heel gaaf, van sommige had ik echt nog nooit gehoord ('en die zijn níet uitgestorven?').
Het museum is behoorlijk groot, met heel veel verschillende afdelingen en ik heb niet alles met even veel aandacht bekeken, maar het is zeker de moeite waard er eens een rondje te gaan lopen, mocht je in New York zijn.
Daarna zijn we naar Strawberry Fields gelopen, we waren nu toch in de buurt en Médard had het eerst niet kunnen vinden (logisch, in Central Park is het niet altijd duidelijk waar je bent of hoe je ergens naar toe moet). Uiteraard een foto van het Imagine monument gemaakt.
Ik ben vandaag even niet goed in het schrijven van stukjes, dus ik laat het hierbij, de foto's zeggen vaak toch meer...
Een kudde olifanten die je ziet zodra je de eerste hal in loopt, very impressive
Mini-aapje, de grote van die wel bekende kipling-sleutelhanger-aapjes (flashback naar de brugklas)
Hele, hele, grote tanden.
Dit enorme skelet kreeg ik met geen mogelijkheid volledig op de camera, dus hier staat 'ie hoofdloos op.
Ik heb toch liever de gewone huis, tuin en keuken kikker dan dit enorme beest (als je goed kijkt zie je ook scherpe tanden vlakbij zijn neusgaten)
Een dode schildpad is een blije schildpad (zo te zien)
Er zijn nog steeds genoeg bejaarde hippies om het monument voortdurend van bloemen te voorzien (okay okay, ook jonge hippies doen hier aan mee)
Mooi stukje Central Park (voor de mensen die de Gossip Girl serie willen bekijken, hier is de nu al legendarische goedmaakscene tussen B en S opgenomen)

14 opmerkingen:

Lise zei

Bedankt voor de foto, van de bejaarde hippies. Ik denk trouwens dat ik de opdracht helemaal verkeerd uitvoer, maar ja, dat zit mij wel goed. :P

Femke zei

heeej kwamen de dieren ook nog tot leven na midden nacht????
en je sleutels wel goed op geborgen hahahaha....

Maar ehm ik heb eigenlijk ook niks te melden, vrijdag ga ik mijn blog weer even bij werken, met foto's enzo.
Morgen ochtend komen ze voor de 2 poging om de meubels te brengen, lise blijft hiervoor te logeren.

Nou tot spreeks maar weer he...

Fem

Trudy zei

Hoi Sanne.

Leuk verhaaltje maar ik zie geen foto's????????

Trudy zei

Het duurde even maar ik heb de foto's nu gezien hoor.
Ondanks kwaliteit wel mooi toch?

Unknown zei

Hey,
weer leuke foto's hoor! vooral de schildpad!:p (houd niet zo van dinosaurussen, dus ben idd ook blij dat die uitgestorven zijn)
en ehh volgens mij doen ook niet alle foto's het bij mij.. nouja, misschien de volgende keer!
XXX Emma

Femke zei

mijn blog is weer aan gevuld hoor...

Trudy zei

Hoi Sanne, nog even dan komen wij er ook aan. Spannend hoor. Ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen.
En mooie foto's maken natuurlijk voor het thuisfront, kunnen de meisjes ons een beetje volgen.
Tot dinsdag.

Lise zei

Ik behoor tot de meisjes denk ik. We gaan vet feesten als jij de voogdij over mama en papa heb. We hebben voor elke avond 20 mensen staan. Dus het word in Spierdijk ook druk...
:D

x

Unknown zei

En eindelijk kan ik weer een reactie plaatsen, al die wachtwoorden ^_^ ik was er helemaal in de war van.

Mijn favoriet is toch de foto van de schildpad ^_^ just keep smiling ;)

Helemaal weer leuk om een stukje te lezen, begon al weer ontwenningsverschijnselen te krijgen ;)

Trudy zei

Hoi Sanne, nou we komen er aan hoor.
Koffer is dicht nog even een broodje smeren voor vannacht, scheelt weer.
En dan is het "FLY AWAY" tot zo!

Femke zei

ze zitten nu al constant mij te bellen, met hele debiele vragen.
ze bellen zelfs als ik eigenlijk nog te werk ben, maar dan hebben die meiden weer mazzel dat ik eerder thuis kwam...

Hahahaha, maar ondertussen is het echt feesten geblazen daar in spierdijk...

Anoniem zei

Ja, als de ouders van huis zijn dansen de muizen op tafel!!!

Femke zei

Wordt het niet eens tijd voor een update????????

gr. Jeroen

Sanne zei

ff opletten jongen! Ik ben sneller dan het licht!